Crònica i àlbum de Sant Sebastià de Montmajor - 01/02/2015

CC SentmenatBici
La sortida a Sant Sebastià de Montmajor es va iniciar a l'hora tradicional, a les 08:00 del matí des de la Plaça de la Vila. Tot i les inclemències del temps, vent i fred, tretze (13) sentmenatencs i sentmenatenques van assistir.

Es van dirigir cap al Parc de la Riera, passant per sota el pont de la carretera de Sentmenat a Castellar del Vallès i anar a buscar el camí de sota el Castell per començar l'ascens a Guanta complet, fins arribar al Farell. Degut a la duresa del temps, de camí de pujada al Farell ens van abandonar dos companys (11). A les 9.30h., la resta ha arribat a la "Seu Social del Farell", un lloc que d'entrada no feia molta patxoca, no gaire gran ni gaire luxós, tot s'ha de dir. Tot i que l'esmorzar estava programat a Sant Sebastià de Montmajor, els assistents van decidir provar sort i conèixer un lloc nou. El vent feina de les seves, doncs retornava la fumera a dins del local, finestres obertes i fred. L'homenatge va ser ben aprofitat, menús de botifarra, cansalada, truites i unes braves amb allioli, tot per carregar energia per la resta de la sortida (esmorzar per 10€ amb cafè i xarrupet inclòs).

Sobre les 10.45h. s'ha reprès la sortida direcció al Pic del Vent, al qual s'ha pujat caminant, ja que el camí fins a dalt es bastant abrupte i gairebé impossible de fer en bici. Hem gaudit d'unes vistes espectaculars en totes direccions. A continuació, ha marxat un altre company (10), i la resta ha continuat cap a Serra Llisa, on un caminaire ens ha fet una foto de grup. Les vistes cap a la Mola i al Puig de la Creu eren realment espectaculars. En tornar a la carretera de el Farell, ha marxat un altre company (9) direcció a Tres Pins i la resta hem continuat cap a Sant Sebastià de Montmajor, la nostra destinació. Des d'allà hem anat a buscar Coll Monner, on hem superat curtes però intenses pujades. A partir de Coll Monner, només 2 companys amb seguit per completar el track programat i la resta (7) han tornat cap a Sentmenat cap a Tres Pins i el Castellet.

Per finalitzar la sortida, es continuava cap a la Bosqueta o Serra de la Codina per anar a buscar la Bassa de Sant Jaume, des d'on després de gaudir d'una baixada bastant llarga, no gaire tècnica però amb un que altre reguerol, s'iniciava la tornada cap a Castellar del Vallès pel Camí de les Estàtues fins arribar a Coll Roig, per un fals pla que et dur fins a l'Alzina Balladora i a Castellar, per finalitzar a Sentmenat per Can Padró, Can Vinyals i Can Ramoneda. A les 13.20h. finalitzava la sortida, després d'haver recorregut aproximadament 44 quilòmetres amb un ascens positiu d'aproximadament 1000 metres i un temps de recorregut de 4 hores.

Ja podeu visualitzar, descarregar i compartir les fotos de la sortida de Sant Sebastià de Montmajor, celebrada el passat diumenge 1 de febrer de 2015.

Sant Sebastià de Montmajor 2015
Les trobareu en el compte de Flikr de SentmenatBici. Seguiu-nos!

CC SentmenatBici / Autor & Editor

Fem club! Fem Poble! Gaudeix de la bici i la natura!