Pedalar i banyar-se de nit... encara ho és més

CC SentmenatBici
Ha arribat la sortida esperada per molts, la nocturna a Barcelona, sortida amb “bañito” a la platja de Sant Adrià del Besòs i sopar de tapes al Bar Onubense, on degustarem unes patates molt peculiars i de les millors que haurem tastat segurament a la província de Barcelona..

Sortim de plaça una mica més tard de dos quarts de vuit del vespre e iniciem, com sempre que anem a BCN, el camí direcció Palau, tot pujant Serra Barona per anar a buscar el Besòs. El tros més agradable i distret que trobem és el parc del tren de Palau, tot i que les sortides nocturnes donen un aire molt més acollidor al trajecte deixant de banda el paisatge per gaudir molt més de la bona temperatura que trobem a aquestes hores durant l’època estiuenca. Una vegada vam arribar a la Llagosta, vàrem desviar-nos del track habitual per anar a buscar el pont reconstruït per travessar el Besòs i una vegada travessat, reprendre pel camí paral·lel al riu fins arribar a Sant Adrià.

Arribats a la platja es prepara el gran moment del bany nocturn
Hi ha un munt de gent a la platja i no es d’estranyar, el dia convida a anar-hi. Portem les bicicletes a peu de platja i alguns ens preparem per banyar-nos. L’aigua és neta, un pel calenta degut a l’escalfor que ha rebut del sol al llarg del dia però boníssima. Ens hem refrescat moltíssim, hem quedat nous i prop de les deu ens endinsem a Sant Adrià per anar a buscar el Bar Onubense que ens espera per encisar-nos amb les molt esperades patates amb allioli entre d’altres tapes.

Sortim gairebé a dos quarts d’una de Sant Adrià, hem tingut una vetllada molt agradable i ens costa marxar de taula. És una mica tard per alguns i al final de la zona asfaltada del Besòs fem dos grups, uns que marxaran pel Ripoll i uns altres pel Besòs.

Salut i pedals!

(fes clic sobre la següent imatge per accedir a l'àlbum de fotos a Flickr)
Nocturna St. Adrià Besòs - 2015

Les trobareu al compte de Flikr de SentmenatBici. Seguiu-nos!

CC SentmenatBici / Autor & Editor

Fem club! Fem Poble! Gaudeix de la bici i la natura!